Rókatánc a sárkány körül

Kéretlen vendég

2018/07/11. - írta: rucza

"Akármilyen kedves vendég, három napig untig elég." - szól a mondás, és bár én szeretem a vendégeket, a legutóbbi szerencsére csak pár óráig keserítette meg az életemet.

Történt, hogy néhány nappal ezelőtt, mikor reggel felkeltem, eszembe jutott a szürke szempár, és gondoltam, reggeli meg minden után megkérdezem, hogy mi van vele. Nem is volt semmi gondom, tök jó kedvvel megreggeliztem, tettem vettem. Leültem a gép elé, katt a Facebookra, onnan a messengerbe. Ahogy megjelentek az üzenetek, elkezdett fájni a fejem. De nem amolyan "éppen, hogy érzem"- fejfájás, hanem az a masszív, amitől az ember lekaparja a tapétát a falról. Mivel nem tudom elviselni, ha fáj a fejem, mert olyankor kettőt meg kettőt nem tudok összeadni, egyből bevettem egy fájdalomcsillapítót, és otthagyva a gépet, kiültem egy kicsit az erkélyemre. Kb. 10 perc alatt el is múlt a fejfájásom, gondoltam, akkor uccu neki, itt az üzenetírás ideje. De amint leültem megint a gép elé, ugyanúgy elkezdett fájni a fejem. Nem foglalkoztam vele, még egy bogyót nem akartam bevenni. Rákattintottam a szürke szempár nevére, és ahogy megjelent a kis ablak, én csak néztem a profilképét és azon gondolkodtam, hogy vajon honnan ismerem ezt a pasit, és ki ez egyáltalán és miért akarok neki írni. Láttam az előzményeket, de nem emlékeztem semmire. Egyszerűen el nem tudtam képzelni, hogy ki a fene ez az ember.
Otthagytam a gépet, ahogy volt, és másba kezdtem, mondván majd eszembe jut. Kimentem a konyhába mosogatni, és ahogy pakolásztam az edényeket és bögréket a szárítóra, azt éreztem, mintha valaki hátulról két kézzel fogná a fejemet.
Akkor jött a felismerés, hogy valaki a fejemben kotorászik. Eldobtam mindent ami a kezemben volt, bevonultam a szobába és előszedtem a bő 20 éves reiki tudásomat. Abban a pillanatban kilökte a fejemből az illetőt és visszajött az összes emlékem.

Később elgondolkodtam, hogy vajon kinek lehetne érdeke az, hogy az összes emlékemet kitörölje a fejemből a szürke szempárról. A barátaimnak biztosan nem, ők örülnek annak, hogy végre van valakim, és nem egyedül járom az utamat a világban. A szürke szempár megint biztosan nem, mert akkor minek jönne?? Az is felmerült bennem, hogy lehet nem is e világi lény volt, de erre sem találtam választ.
Nem találtam magyarázatot, pedig szívesen elbeszélgetnék az illetővel arról, hogy milyen következményei vannak annak, ha belemászik valaki fejébe és a szabad akaratát illetve az emlékeit próbálja meg manipulálni.
Elgondolkodtam, hogy az illető vajon tudja-e, hogy mit csinált, de lehet, hogy nem is ő csinálta, hanem valami kókler, mert az, hogy a reiki egyből kiütötte a fejemből azt jelenti, hogy én erősebb vagyok nála.
Arra jutottam, hogy végül is mindegy ki volt, nem sikerült neki, és meg fog fizetni érte, akár egyedül csinálta, akár valaki mást kért meg rá.

Az Univerzum megfizetteti velünk, ha ártani akarunk valakinek, pláne, ha a szabad akaratról van szó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rokasarkany.blog.hu/api/trackback/id/tr414105929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása