Rókatánc a sárkány körül

Nelli

2018/01/03. - írta: rucza

Évekkel ezelőtt, mikor még albérletben laktam, egyik nap éjszakai melóból hazaérve, a nálam kábé 5 évvel fiatalabb lakótársamat a konyhában találtam. Nelli, a rettenetesen szőke lányka zokogva itatta az egereket. Kérdem Tőle: szoke.jpg
- Mi történt Nelli? Mi a baj?
- Tönkretettem a lábast, amit anyukámtól kaptam!
- Ááá, nem hiszem én azt. Azért ennyire nem kell sírni.
- De igen, mert most kidobhatom az egészet.
- Na de mégis mi történt? Egy lábast azért nem lehet csak úgy tönkretenni.
- Bundáskenyeret akartam sütni, de teljesen odaégett minden.

Nézem a szétégetett lábast, hát tényleg menthetetlen volt szegény, de azért gyanús volt...
- Te Nelli, mennyi olajat tettél a bundáskenyérhez ebbe a lábasba?
- Hát amennyit kell.
- Na de mégis mennyit tettél?
- Hát annyit mint a rántotta alá szoktam...

Erre nem tudtam mit mondani. Letettem a szétégetett lábast, és hagytam, hogy Nelli tovább zokogjon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rokasarkany.blog.hu/api/trackback/id/tr213547683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása