Rókatánc a sárkány körül

Utazás sikítófrásszal

2017/11/12. - írta: rucza

A minap elutaztam az unokahúgomhoz, aki Keszthely mellett lakik a pasijával egy faluban.
Szeretek hozzá menni, mindig olyan jó a hangulat náluk, ráadásul az unokahúgom fogorvos, így mindig ő turkál a számban.
Már többen mondták, hogy nem vagyok normális, hogy 2 és fél órát utazom a fogorvosomhoz, miért nem keresek egyet itt Pesten, de ha egyszer benne bízom meg, és tudom, hogy tudja, hogy milyen vagyok, milyen szurit kell adnia, stb., akkor miért keressek másikat? Nekem bőven megéri elkocsikázni hozzá. Legalább kimozdulok.

Most is halál nyugiba mentem hozzá, nem volt semmifekete-doll.png gond.
Aztán bejelentette, hogy áprilisban lesz az esküvőjük, aminek én nagyon megörültem, mert már igazán mindenki azt várta a családban, hogy ők ketten mikor házasodnak össze.
Nem lesz nagy esküvő, vagy nagy lagzi, meg menyecsketánc sem, meg ilyenek. Egy szolid csendes, meghitt esküvő lesz, a kötelező rokonokkal. Kb. 60 ember, plusz a 3 basset houndjuk, Fickó, Stella és Jack.
Felkért, hogy legyek a fotósa, mert a húgának az esküvőjén tavaly készült képeim jobban tetszettek mindenkinek, mint a 2 hivatásos fotós képei.
Én meg bőszen elvállaltam, mert miért ne, nekem az csak jó. :)
El is mentünk a helyszínre, megnéztük, hogy milyen (baromi jó), megmutogattak mindent, csináltam néhány képet, de ez még úgyis mindegy, mert április még messze van.
Majd az esküvő előtt pár nappal, mikor már nagyjából tudni lehet, hogy milyen idő lesz, na akkor kellenek a próbaképek.

Beszélgettünk még egy kicsit, hogy mit szeretnének, meg hogyan és utána elindultunk hazafelé. Egész úton hazafelé anyámmal az esküvőről beszélgettünk, milyen klassz lesz az egész, meg hogy az unokahúgomhoz jobban illik a kis esküvő, mint egy nagy hepaj.
Az agyam is elkezdett kattogni, ötletelni, hogy milyen képeket fogok csinálni, milyen beállításokkal.
A csajszinak eléggé vad ötletei vannak, de pont azt bírom benne a legjobban. Például az első esküvő időpont, az péntek 13 volt, de az apja miatt, aki ha jól tudom bányamérnök és a bányászoknál ez a legrosszabb nap, nem lett ez a dátum.
Volt olyan ötlet is, hogy éjszakai esküvőt tartanak, de az meg rajtam kívül senkinek nem tetszett. De azért majd csinálunk éjszakai képeket is, már azt is tudom, hogy hol tudok majd lámpát bérelni az egészhez.

Szóval gurulgatunk hazafelé este az autópályán, mikor jön a felismerés, amitől sikítófrászt kaptam.
MI A FRANCOT FOGOK FELVENNI?????
Hazaérve sebtében elkezdtem keresgélni a neten ruhákat, vagy legalább ötleteket, és találtam is, de rájöttem, hogy nem igazán jó megoldás, hiszen:
1. azt a felsőt, amit tavaly vettem a húga esküvőjére, nem vehetem fel, mert hát milyen az már...
2. áprilisban még nincs olyan meleg, bár ki tudja, hogy mi lesz. Szeszélyes, az biztos.
3. fotósként én csúszni-mászni fogok, a fűben térdelni, meg ilyenek, szóval a ruha kilőve.
Megfordult a fejemben, hogy megyek egyszerűen farmerben, de az meg már milyen?? A fotósnak is szépen kell felöltöznie az esküvőre amit fényképez, nem illik farmerben menni.

Szóval most rendesen meg vagyok lőve.
Ötletem sincs, csak abban reménykedem, hogy áprilisig kitalálok valamit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rokasarkany.blog.hu/api/trackback/id/tr3713251349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása