Rókatánc a sárkány körül

Amit ma megtanulhatsz

2018/05/12. - írta: rucza

"A varázslatos Univerzumban nincsenek véletlenek,
és nincsenek balesetek
.
Semmi sem történik anélkül, hogy valaki akarná.
"

Richard Bach írta az egyik könyvében, az Illúziókban, hogy nincsenek véletlenek.
Minden pillanat, minden ember életedbe úgy kerül, hogy magad vontad oda.
Mindig meg lesz az oka, miért találkozol bizonyos emberekkel.
Vagy a Te életednek kell megváltoznia általuk, vagy Te leszel az, aki megváltoztatja az Ő életüket.
Tanulsz Tőlük. Általuk leszel jobb és több. Általuk fejlődik a lelked, Tőlük lesz erősebb.
Nincs kivétel, mindenki tanít valamit. Hogy mit, azt Neked kell megfejtened. Addig marad az életedben, amíg rá nem jössz, hogy mit akar tanítani, újra és újra megmutatja a leckét, amíg meg nem tanulod.
Soha többé nem feleded őket, ahogy a velük járó fájdalmat. vagy örömöt sem.
Örök útitársaddá válnak.

Szilva barátnőm azt mondja, hogy mindenkinek adnia kell valamit magából másoknak, hogy kapjunk is, mert az univerzum visszaad mindent, amit Te adsz.
Sokat gondolkodom azon, hogy vajon mi az, amit én adhatok még az embereknek?
Mi maradt, amit még nem hordtak el?
Amit nem veszítettem el?
Álmok, emberek, életek....
Mi az, ami ér még valamit? Annyit, hogy valakinek szüksége legyen rá?
És hol találom meg?
Szilva azt mondja, ők majd megtalálnak, mert tudják hova kell menniük.
A szívük húzza ide, és a szívük viszi tovább őket.
És mi lesz az amit cserébe kapok?
Kitől kapom majd?

Hol kezdődik az én történetem?
Ki fog velem tartani?
Meddig fog tartani?
És hol fejeződik be?

Nincsenek kezdetek. Nem voltak soha.
Minden történet összekapcsolódik az előtte, illetve az utána lévővel.
Egybeforrnak, eggyé válnak. Az egyik nem létezik a másik nélkül.
Egyik jön a másik után. A történetek főszereplője nem én vagyok. Én csak szeretem őket, mert nem tudják mi az. Én vagyok az állandó.
Szükségem van valakire, aki a sok éves önzetlen szeretet, kitartás és hűség után végre állandó az életemben, hogy végre ne én legyek az. Valaki, aki nem hordja el azt, amim megmaradt. Akivel álmokat, életeket építhetek.
És mivel eleje nincs a történetnek, vége sincs.
Sosem lesz vége.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rokasarkany.blog.hu/api/trackback/id/tr8113895272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása